sobota, 7 marca 2015

Sznurkowy Dom!

Kochani, przed nami kolejna dawka inspiracji, tym razem ze świata DIY, który dziś przedstawia u mnie piękne akcesoria do domu, wykonane ze sznurka bawełnianego.

Miałam okazję gościć w domu Pani Marleny, przepełnionego takimi cudami. Całe wyposażenie i akcesoria te wykonywane są ręcznie w kolorach przeważnie neutralnych, które podkreślają nowoczesność wnętrza, zarazem idealnie wpasowując się w styl skandynawski lub nawet angielski.

W Polsce coraz częściej pojawiają się twórcy takiego wyposażenia, prezentując swoje unikalne i pracochłonne wyroby.

Zapraszam do galerii!

 Pufka

 

 Abażur

 Sweterek na whiskey :)

 Coś dla wazonu!

 Abażur

 Poszewki

 Dywanik

 Sweterek dla słoiczka

Dekoracyjny aniołek

 Pokrowiec na taboret / stołek

 Koszyki

 W razie jakichkolwiek pytań lub chęci pozyskania takiego cuda - zapraszam do komentowania lub maila!:)

3 komentarze:

  1. Fajne inspiracje! Tak sie cieplej troche mi zorbilo :))

    Ania, Yay Interiors + Lifestyle & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne rzeczy!!! Ja też staram się robić na szydełku dodatki i muszę przyznać,że ta galeria zachęciła mnie do dalszej pracy.
    Pozdrawiam :) Zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne DIY, szczególnie to na flakoniku whiskey i na wazonach :)

    OdpowiedzUsuń